Navy Shirt & Mom Jeans - CryptoNaija - #No.1 Music, Video & Entertainment Blog

CryptoNaija: No.1 Music, Video and Entertainment Blog. Get Naija Music and Videos.

Thursday 8 September 2016

Navy Shirt & Mom Jeans


Jedna z zasad pomagających zrobić porządki w szafie mówi, że jeśli się nie miało czegoś na sobie przez pół roku to należy daną rzecz wyrzucić. I choć naprawdę uwielbiam mieć ład w szafie, to są w niej rzeczy dla których złamałam tę regułę. Po prostu czuję że to jeszcze nie czas by się nimi pożegnać. Zalicza się do nich między innymi koszula, którą widzicie w dzisiejszym poście. Ostatni raz miałam ją na sobie z rok, albo i dwa temu ale mimo to wiedziałam że przyjdzie czas, że będę chciała założyć ją ponownie. Jak widzicie czas ten w końcu naszedł i wiecie co? Dobrze zrobiłam że jej nie wyrzuciłam :)

A w Waszych szafach są jakieś ubrania, które przetrwają każde sprzątanie mimo że nie miałyście ich na sobie całe wieki? Czy może twardo trzymacie się "porządkowych reguł"?
Sylwia
 
fot. gootex ♥

koszula/shirt - Stradivarius (podobna TUTAJ/similar HERE)
jeans - Pull&Bear (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/mules - H&M
pasek/belt - Tally Weijl (podobny TUTAJ/similar HERE)

No comments:

Post a Comment