Striped Shirt - CryptoNaija - #No.1 Music, Video & Entertainment Blog

CryptoNaija: No.1 Music, Video and Entertainment Blog. Get Naija Music and Videos.

Thursday 25 August 2016

Striped Shirt


Dziewczyny! Czy Wy też tak macie że pewne ubrania/dodatki bardzo podobajÄ… siÄ™ Wam na kimÅ›, jednak gdy same przymierzacie coÅ› podobnego to czujecie siÄ™ w tym beznadziejnie? Ja na mojej liÅ›cie "NIE KUPOWAĆ - to nie dla mnie" mam wiele pozycji. SÄ… na niej m.in. biaÅ‚e spodnie (choć w gÅ‚Ä™bi serca wierzÄ™ że gdzieÅ› tam sÄ… te idealne dla mnie) i te typu culottes (bez znaczenia w jakim kolorze), botki na niskim obcasie z czubem (wydaje mi siÄ™ że moja stopa ma rozmiar 50) oraz pasiaste ubrania (wiÄ™zienno-tÅ‚uste problemy). Te ostatnie przynajmniej do niedawana jeszcze na owej liÅ›cie byÅ‚y. 

Postanowiłam dać paskom ostatnią szansę, jednak wcześniej postawiłam je do pionu ;) A tak serio to przeglądając katalog mój wzrok przykuła koszula, która co prawda była w paski, ale w przeciwieństwie do tych pasiaków które do tej pory mierzyłam - były one w pionie. Stwierdziłam że zamawiam, bo przecież zawsze mogę oddać. I wiecie co? Nie oddałam, bo okazuje się że kierunek ma znaczenie :)
Sylwia
fot. gootex ♥

koszula/shirt - H&M (TUTAJ/HERE)

No comments:

Post a Comment