Better Late Than Never - CryptoNaija - #No.1 Music, Video & Entertainment Blog

CryptoNaija: No.1 Music, Video and Entertainment Blog. Get Naija Music and Videos.

Tuesday 7 June 2016

Better Late Than Never


Niedawno (ale lepiej późno niż wcale) uÅ›wiadomiÅ‚am sobie, że jestem wielkÄ… fankÄ… jeansów. To "olÅ›nienie" wywoÅ‚ane byÅ‚o lekturÄ… pewnej książki, która bardzo uÅ‚atwiÅ‚a moje "modowe życie". MyÅ›lÄ™ że powiem Wam o niej troszkÄ™ wiÄ™cej w kolejnym poÅ›cie, bo zdecydowanie zasÅ‚uguje ona na oddzielny wpis. Teraz natomiast wróćmy do mojego "odkrycia" które spowodowaÅ‚o, że na blogu pojawia siÄ™ coraz wiÄ™cej postów z jeansami, czyli postów przed którymi przez wiele lat siÄ™ wzbraniaÅ‚am i dodawaÅ‚am je bardzo, bardzo rzadko. Czemu tak robiÅ‚am? WydawaÅ‚o mi siÄ™ że ten rodzaj spodni jest zbyt nudny by pokazywać go na blogu. Teraz jednak sama siebie pytam - jak może być nudne coÅ› co: po pierwsze zalicza siÄ™ do modowej klasyki (a klasyka nigdy nie jest nudna), a po drugie ma tak wiele wariacji na swój temat że po prostu nie ma prawa siÄ™ znudzić. Klasyczne, rurki, boyfriendy, girlfriendy, mom jeans, dzwony i wiele, wiele innych. ZwykÅ‚e lub podarciuchy (moje ukochane). Każda z nas znajdzie idealne jeansy dla siebie. Zgadzacie siÄ™ ze mnÄ…?

Na szczęście wyleczyłam się już ze swojego błędnego myślenia, a na blogu pojawia się coraz więcej jeansowych zdjęć. I takie właśnie będą i te dzisiejsze. Tym razem postawiłam na połączenie boyfriendów z męską koszulą czyt. look ukradziony od męża mimo że tak naprawdę spodnie przecież należą do mnie :) Takie połączenie już pojawiło się na blogu (TUTAJ), jednak tym razem postawiłam na koszulę w błękicie. Do tego na butach i torebce wzór, który albo się kocha albo nienawidzi (jak się domyślacie należę do tej pierwszej grupy) czyli panterka z pomocą której przełamałam wielki błękit stylizacji.
Sylwia

fot. gootex ♥

koszula/shirt - mojego męża/belongs to my hubby (podobna TUTAJ/similar HERE)
jeans - Tally Weijl (podobne TUTAJ/similar HERE)
buty/shoes - Bershka  (podobne TUTAJ/similar HERE)
torebka/bag - New Look  (podobna TUTAJ/similar HERE)

No comments:

Post a Comment